follow | dash
Rupa

Bismillah

Orang-orang perempuan kata, lelaki ni kalo nak pilih pasangan berdasarkan rupa je
Tp bila ditanya kaum lelaki, perkara ni dinafikan, yeke?
Kalo betul, kenapa ada org gemok muka hodoh yg still single? or even tak pnah kapel
Atau bukti lain, tgk jelah aku.
hmm

Orang lelaki kata, perempuan ni kalo pilih pasangan tgk rupa
Tapi kaum perempuan tak nafikan sbb mmg betul
Tapi kenyataannya kenapa ramai perempuan yg jatuh cinta sbb mulut or kata-kata sang pujangga, bukannya rupa si teruna
hmm

Aku penah jumpa sorg mamat player yang xde rupa
Aku pelik, mcm mna dia bole jadi player
Ternyata, mulut manis peranan segala-galanya
Its okay, as long as dia happy
hmm
*kau dah bole berubah dah kot, dah tua kan, dah bole serious fikir masa depan

Actually benda lain yg aku nk post, tp benda lain pulak yg aku taip
Otak dan hati tak sekata kali ni
Bye
Wassalam

0 Comments:

Post a Comment



<< home ♥

Older Post | Newer Post
paradise


ABOUT ME ENTRY SHOUTBOX
She's the type of girl that can be so hurt but still can give the brightest smiles