follow | dash
Mati


Bismillahhirrahmanirrahim

Sapa tak takut mati?
Manusia mana tak takut mati?
Budak kecik, Orang gila, Orang kaya, Orang miskin
Semua takut mati
Takutlah sebab belom tentu amalan mereka cukup
Amalan apa?
Amalan pahala mereka nak menghadap Ilahi lah
Nak dapat syurga atau neraka
Sebab tulah takut
Mengingati mati tukan wajib
Tapi tak guna kalau sekadar mengingati mati
Tapi xde innisiatif untuk berubah kea rah yang lebih baik
Tak guna kalo sekadar mengingati mati
Tapi xde innisiatif untuk membersihkan diri dari segala dosa
Tak guna kalau sekadar mengingati mati
Tapi xde rasa nak pegi semayang taubat
Tak guna kalau sekadar mengingati mati
Tapi sibuk nak kasi wasiat lah apa lah kat orang hidup
Tak guna kalau sekadar mngingati mati
Tapi tangan melekat kat phone tweet pasal tu
Tak guna weyh tak guna
So tak perlu kot korang yang baca entri ni
Nak cakap pasal mati kalau korang sendiri tak pernah nak berubah
Aku bukan nak kata kat orang
Aku kata kat diri sendiri jugak
Diri aku pon tak sempurna
Banyak lagi nak diperbetulkan
Betulkan aku kalau aku salah
Sampai sini
Aku undur diri dulu
Wassalam

0 Comments:

Post a Comment



<< home ♥

Older Post | Newer Post
paradise


ABOUT ME ENTRY SHOUTBOX
She's the type of girl that can be so hurt but still can give the brightest smiles