follow | dash
Ramadhan dan Syawal

Bismillahhirrahmanirrahim
Assalamualaikum readers

Alhamdullillah, syawal bakal menjelma, esok yea, kalo ikut perkiraan kalendar, Ramadahan pula akan melabuhkan tirai. Yea kita seronok, bersorak riang bergembira, yelah, tak payah nak berpuasa dah, tak eprlu berlapar or tertahan2 nk melakukan perkara2 yang bole membatalkan puasa, yeayyyyy, seronokkan?? tapi kita lupa, syaitan iblis turut bersorak gembira, mereka pown seronok sama taw, yelah syaitan2 iblis2 dah dibebaskan, dah tak diikiat di pintu neraka, mereka bebas, ya mereka bebas ntok menggoda, menghasut kita kembali, so persiapkan lah iman anda supaya boleh mnghadapi mereka2 ini.

Ramadhan 2012, ramadhan tahun ini, bnyk mengajar aq, erti, suka dan duka, tapi aq berbalik kepada takdir Ilahi, Dia yang merancang semua perjalanan liku2 kehidupan aku ini, aku cuma pemainnya saja, aq cuma pelakonnya saja, so aq perlu lakonkan dengan sehabis baek, ya, aq nak menang award untuk lakonan aq ni, gambatte-kudasai!

Syawal 2012, syawal tahun ini, aku ingtkan aku dpt smbut lain sikit dari sebelum2 ni, tapi ternyata salah, sama sja cara smbutannya, tiada rezeki barangkali, takpe, mungkin rezekinya di lain tahun, aq redha dgn ketetapan Ilahi. lawa aq berjubah tahun ni, eleyh puji diri sendri, haha, sape lagi nk puji aku kaloo bukan diri sendri kan?? Selamat hari raya wada, Selamat menyambut lebaran semua. =)

Walaikummussalam

0 Comments:

Post a Comment



<< home ♥

Older Post | Newer Post
paradise


ABOUT ME ENTRY SHOUTBOX
She's the type of girl that can be so hurt but still can give the brightest smiles