follow | dash
My blog

Bismillahhirrahmanirrahim

Update blog, update bog, update blog
hurmmmm
Ketok-ketok kepala
Hentak-hentak atas meja
Apa aku nak update ni
Otak beku minda kosong

Godek-godek blog bloggers lain
Wow!!
Boom!!
Dasyat!!
Penoh berinformasi
Penoh dengan pengajaran dan teladan
Tak kurang juga tentang pengalaman hidup

Tapi still lah
Apa yang aku nak tulis ni??
Informasi?
Aku tak tau pown pasal info-info dunia terkini
Pengajaran?? Teladan??
Hidop aku sendiri pown tunggang terbalik
Tak layak menasihati oarang lain
Pengalaman hidup??
Apa jelah yang aku jalani dari hari ke hari
Benda yang sama
Benda yang membosankan
No Trill

Bulan puasa dah hampir menjelang
Nikmatilah detik-detik makan waktu siang hari dangan sebaik-baiknya
Semoga Ramadhan kali ini membawa aku ke jalan yang lebih baik
Ke 'Aswada' yang lebih baik|
Insyaallah

0 Comments:

Post a Comment



<< home ♥

Older Post | Newer Post
paradise


ABOUT ME ENTRY SHOUTBOX
She's the type of girl that can be so hurt but still can give the brightest smiles